كليه الهندسه جامعه اسيوط

(بسم الله الرحمن الرحيم)    (please help me) انا بصراحة عايزة اعرف اذاكر فيزياء ازاي من الكتاب ولا من المحاضرات  وكمان عايزة اعرف اية نظام امتحان الفيزياء العملي لاني بجد مرعوبة منه 1299736585731

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

كليه الهندسه جامعه اسيوط

(بسم الله الرحمن الرحيم)    (please help me) انا بصراحة عايزة اعرف اذاكر فيزياء ازاي من الكتاب ولا من المحاضرات  وكمان عايزة اعرف اية نظام امتحان الفيزياء العملي لاني بجد مرعوبة منه 1299736585731

كليه الهندسه جامعه اسيوط

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي طلاب كليه الهندسه جامعه اسيوط

2 مشترك

(بسم الله الرحمن الرحيم) (please help me) انا بصراحة عايزة اعرف اذاكر فيزياء ازاي من الكتاب ولا من المحاضرات وكمان عايزة اعرف اية نظام امتحان الفيزياء العملي لاني بجد مرعوبة منه

noorseen
    مهندس ذهبي
    مهندس ذهبي

الاوسمه : وسام التميز
    القسم : ***

(بسم الله الرحمن الرحيم)    (please help me) انا بصراحة عايزة اعرف اذاكر فيزياء ازاي من الكتاب ولا من المحاضرات  وكمان عايزة اعرف اية نظام امتحان الفيزياء العملي لاني بجد مرعوبة منه Empty (بسم الله الرحمن الرحيم) (please help me) انا بصراحة عايزة اعرف اذاكر فيزياء ازاي من الكتاب ولا من المحاضرات وكمان عايزة اعرف اية نظام امتحان الفيزياء العملي لاني بجد مرعوبة منه

مُساهمة من طرف noorseen الأحد نوفمبر 29, 2009 5:43 pm

Eng:M.Z
    Eng:M.Z
    مهندس برونزي
    مهندس برونزي

القسم : اولى مدنى

(بسم الله الرحمن الرحيم)    (please help me) انا بصراحة عايزة اعرف اذاكر فيزياء ازاي من الكتاب ولا من المحاضرات  وكمان عايزة اعرف اية نظام امتحان الفيزياء العملي لاني بجد مرعوبة منه Empty رد: (بسم الله الرحمن الرحيم) (please help me) انا بصراحة عايزة اعرف اذاكر فيزياء ازاي من الكتاب ولا من المحاضرات وكمان عايزة اعرف اية نظام امتحان الفيزياء العملي لاني بجد مرعوبة منه

مُساهمة من طرف Eng:M.Z الأحد نوفمبر 29, 2009 7:22 pm

السلام على من اتبع الهدى وخشى الرحمن بالغيب
    الفيزياء مادة مش سهلة وخصوصا بعد امتحان اعمال السنة اللى محدش حل فيه ده
    الديناميكا والحرارة ذاكرى من المحاضرات اما الجاذبية فاكتبى كل كلمة ورا د/رضا حتى عبد السميع وحصبلة والكلام ده اما وحدات فانتبهى مع د/احمد عبد الله وادخلى المكتبة ودورى على كتاب اسمه اساسيات الفيزياء
    بالنسبة للعملى بقى القوانين المطلوب اثباتها او الثوابت المطلوب ايجاد قيمتها موجودة فى النظرى يعنى مثلا لو انتى هتذاكرى معامل ينج اقرى النظرى عنه الاول وبعدين ترجمى التجربة وركزى مع معيدين المعمل
    والله الموفق (بسم الله الرحمن الرحيم)    (please help me) انا بصراحة عايزة اعرف اذاكر فيزياء ازاي من الكتاب ولا من المحاضرات  وكمان عايزة اعرف اية نظام امتحان الفيزياء العملي لاني بجد مرعوبة منه 60272 (بسم الله الرحمن الرحيم)    (please help me) انا بصراحة عايزة اعرف اذاكر فيزياء ازاي من الكتاب ولا من المحاضرات  وكمان عايزة اعرف اية نظام امتحان الفيزياء العملي لاني بجد مرعوبة منه 803149

مواضيع مماثلة

-

الوقت/التاريخ الآن هو الخميس مايو 02, 2024 1:02 am